خصوصیات مردانی که نباید با آنها ازدواج کرد!

1. افرادی که همیشه شکست می خورند

ازدواج با مردانی خطرناک است که همیشه شکست می خورند. شما باید از خود بپرسید که چرا او همیشه شکست می خورد. آیا او از کار متنفر است؟ آیا او تمام پول خود را صرف چیزهای ناخوشایند می کند؟ در هر صورت، شما احتمالاً نمی خواهید با شخصی ازدواج کنید که نمی تواند پول خود را نگه دارد. ازدواج با شخصی که از نظر اقتصادی پایدار است و فردی باهوش است به نفع شماست. البته این بدان معنا نیست که شما فقط باید با «پولدارها» ازدواج کنید.

اگر مرد مورد نظر شما اکنون نتواند مشکلات خود را حل کند پس در آینده هم نمیتواند و پس از ازدواج هم قادر به انجام کارهای زیادی نخواهد بود. در مشاوره پیش از ازدواج شما متوجه می شوید که قبل از اینکه تصمیم بگیرید و در مورد کسی جدی شوید، بسیار مهم است که نگاه کنید چگونه آن مرد در حال حاضر با پول خود میتواند خودش را اداره کند.

2. پسر وابسته به مادر

در ادامه این موضوع که با چه مردانی نباید ازدواج کرد نکته بسیار مهم این است، درست نیست که شما با یک پسر وابسته به مادر ازدواج کنید زیرا همیشه و در طول زندگی در حال رقابت با مادر او خواهید بود. او همیشه شما را با مادرش مقایسه میکند، که از نظر او هیچ اشتباهی نمیتواند انجام دهد. از شما انتظار می رود که لباس هایش را جمع کنید و دقیقاً مانند مادرش این کار را انجام دهید. یک پسر وابسته به مادر عادت دارد که از او مراقبت کنید و انتظار آن را نه تنها از مادرش بلکه از نامزد یا همسرش نیز دارد.

او احتمالاً در زندگی خود هرگز کارهای زیادی نکرده است. نمیداند زندگی چگونه است و قصد ندارد در آینده کارهای خاصی را انجام دهد. هرگز با مردی ازدواج نکنید که نمیداند چگونه خانه اش را تمیز کند. پسر وابسته به مادر پس از مشاجره با شما در مورد مشکل از بحث و گفتگو با مادرش دریغ نمیکند که همین موضوع دخالت مادر را در زندگی شما ایجاد میکند.

3. مرد افسرده

بعضی افراد همیشه ناراضی هستند. مهم نیست که چه اتفاقی میافتد، آنها همیشه چیزی را برای شکایت پیدا میکنند. اگر فردی که با او ملاقات می کنید همیشه افسرده است، اگر می خواهید یک ازدواج سعادتمندانه داشته باشید، تصور هوشمندانه ای نیست که با او ازدواج کنید. یک پسر افسرده ممکن است اکنون و در آینده از همه چیز ناراضی باشد، اما بیشتر اوقات، شما مجبور به گوش دادن به اعتقادات مداوم او از شکایت و سرزنش مداوم او از دیگران هستید. او به احتمال زیاد اقدام زیادی برای تغییر آنچه دوست ندارد انجام نخواهد داد. کسی که دوست دارد شکایت کند، تغییراتی در خودش در جهت رشد ایجاد نخواهد کرد، پس این فرد به هیچ وجه شوهر ایده آلی نیست.

4. مرد فریبکار

مردی که از فریب دادن برای آنچه که میخواهد بدست آورد استفاده میکند، مرد مناسبی برای ازدواج نیست. حتی اگر او این کار را در رابطه با کار و دوستانش انجام دهد. این واقعیت که او مهارت های فریبکاری دارد و مایل است در هنگام نیاز از آنها استفاده کند نشانه بسیار بدی است. مشکلی که در مورد فریبکاری وجود دارد این است که شما دقیقاً همان چیزی را که می خواهید به آنها می دهید یا مطمئناً خشم آنها را متحمل می شوید. شما در آخر مسیر ازدواج مجبور هستید آگاهانه گول بخورید تا او را خوشحال کنید تا زندگی خود را حفظ کنید. این مورد اصلاً راهی برای زندگی سالم نیست. اگر از قبل به یک مشاوره پیش از ازدواج مراجعه کنید، می توانید این موضوع را بهتر درک کنید.

نکته

اگر با هر یک از این نوع مردان آشنا شدید، مهم است که تأثیر این شخص را در زندگیتان در نظر بگیرید. این خصوصیات شخصیتی می تواند برای سعادت شما فاجعه بار باشد. پس احساسات خود را مدیریت کنید. همیشه این سوالها را از خود بپرسید، آیا اگر با او ازدواج کنید، زندگی شما بهتر خواهد شد؟ اگر نه، صبر کنید زیرا هنوز زمان وجود دارد! زیرا با این مردان نباید ازدواج کرد.

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج می توانید با مشاوران مرکز مشاوره و روانشناسی اردیبهشت تبریز با شماره 04133104634 تماس بگیرید.

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست